Bad ass, or not?

Vaknade i morse med ont i halsen och huvudvärk, men de var bara att bita ihop och dra på mej ansiktet och bege sej och jobba.. jobbade mellan 10 och 6, skönt att tjäna lite exta pengar. Behöver verkligen alla pengar jag kan få!
Men vad får jag höra då måntro mitt i allt arbete? ..... dam dam dam daaa...
Jo att de har precis skett BANKRÅN i swedband på andra sidan gatan! liksom i lilla lilla kalix? sånt händer ju bara på film nu mera typ ;)
haha.. (När jag tänker bankrån, ser jag mig ett senario då maskerade männ med dragna vapen kommer in springande och tar folk som gissla liksom) Men vad hade då hänt? joooo, att en man hade lungt och försiktigt gått fram till en lucka och lämnat fram en lapp! en LAPP? haha, kan föreställa mig lappen "Du blir här och med rånad! ge mig alla pengar!" Som dessutom inte kan ha varit speciellt mycket? alltså värt?! och sen bara tagit pengarna och gått där i från! Jag tror ju inte på fullaste allvar att han trodde att han skulle kunnat komma undan med de?
När till och med dom super duktiga helikopter rånarna åkte fast?
Nåjaa.. nog om de;)
Har dessutom fått ett brev från sunderbyn IGEN som kallar mig till en till undersökning, HUR JÄVLA MÅNGA GÅNGEN SKA JAG BEHÖVA RÄNNA DIT INNAN DOM FATTAR ETT BESLUT! lessssss...
Nu ska jag mysa ner mig i soffan och glo på BB innan de blir dags för sängen!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0