Söndag..

Idag har jag varit och jobbat mellan 12-16, skönt att få någonting gjort och samtidigt få in en slant ! :)
Så hoppas på mer jobb nu här i veckan!
På tisdag ska jag vara i sunderbyn och kolla min hals för 1000 gången! Så jävla less på att behöva fara fram och tillbaka dit bara för att sitta på en stol och gapa i 5 min och sen bli hemskickad. Har haft problemen sen jag vad 13 bast för f*n och har mer eller mindre insett att jag kommer få leva med de. Nå nu påstår dom iallfall att de nog blir operation och att jag därför först måste fara dit prata med en operationsläkaren.
Nåja jag får vell se vad han har att säga då..
Ikväll blir de lungt, har precis ätit och ska snart slänga mig framför tv:n och glo på nå halv bra program tills de blir sängen!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0