Tankarna tar över ibland..

Ligger och funderar på dom senaste åren som passerat och på hur mitt liv ser ut idag.
Att så mycket kan hända under en sån kort tid.
Jag tänker på alla nya människor som kommit in i mitt liv men även alla jag låtit försvinna,
jag undrar hur mitt liv hade sett ut idag om jag agerat annorlunda.
Jag vet att man inte ska tänka bakåt men ibland är de inte de det lättaste..
Finns så mycket jag ångrar och önskar att jag kunde göra ogjort.
Men hur hade mitt liv sett ut idag då?
Men för första gången i mitt liv har jag en plan om min framtid och de känns skönt.
Så det är nog dags att lägga de förflutna bakom sej hur svårt de än kommer vara...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0