Sliten..

Har varit en riktigt rolig helg med tjejerna!
Fredagen blev de fest i sista minuten så jag åkte taxi till näsbyn och drack med några fins filurer, sen drog jag med mig zari och drog på lilla hotellet och dansade loss till musiken! Tills de stängde då vi drog hem till zari och kröp ner i sängen och såg glee.
Lördag morgon var verkligen en speciell morgon, eller vad säger du zari?;) Kommer iallfall aldrig mer kunna lyssna på Rhiannas - only girl utan att få upp väldigt sjuka bilder i hjärnan ..
Haha!
Sen drog vi till rebecca och lagade mat och fixade oss, vi firade bea som fyllt 19 med 80 tals tema ;)
Fan så schnygga vi var.. Grr.. Sen blev de ut gång! Med massor av dans , känns verkligen idag om man säger så!
När hotellet stängde så drog jag och zari med några till Pålänge för att se hur de stod till där, och där hade det verkligen hänt grejer! Behöver vell inte gå in på detaljer men vissa människor borde ta och mogna till sej ordentligt!
Man beteer sej inte hur som hellst heller! Hujja..
Nu har man iallafall nyss fått i sej en fet pizza! Mmmmm.. *dreggel* Gott var de!
Och pratat lite med gubben i tele, Imorgon fyller han 28 år! Grattis hjärtat! <3
Tyvärr kan jag inte vara med och fira honom, men får göra de då han kommer hit!
Ikväll blir de att absolut göra så lite som möjligt, film och sova tidigt! Behövs verkligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0